Seminar Sarjana Hartanah Kembali semula

Berita baik untuk korang, Seminar Sarjana Hartanah dibuka semula sebelom tu jom baca apa komen peserta Seimar yang lepas :-


Daripada Hafizan Abd Mulok,
Seminar Perlaburan Hartanah paling berbaloi untuk anda hadiri. Penganjur mengenakan yuran yang saya consider sangat berpatutan berbanding ilmu yang disampaikan, dan yang penting, semua ilmu, tips, teknik disampaikan tanpa sebarang caj tersembunyi. Tak seperti seminar lain yang saya pernah hadiri, untuk tahu sejenis teknik, perlu bayar jumlah sekian2. 
Untuk masuk group, perlu bayar jumlah sekian2. Untuk support perlu bayar jumlah sekian2. Ada peserta seminar lain yang saya hadiri bayar sehingga RM12000 untuk apa yang disampaikan dalam seminar ini sahaja (true story) ;) Seminar dianjurkan oleh penulis buku "Pelaburan Hartanah Tanpa Modal" dan "WTF? 23 Properties before 30". 
Kepada yang selalu berfikir macam mana nak beli rumah, macam mana nak dapat modal, macam mana nak beli lebih dari satu rumah, strategi berkesan beli rumah untuk yang sudah berkahwin, beli rumah tanpa modal, beli rumah dan dapat duit...ini seminar sesuai untuk anda buka langkah pertama. 
 Beratus2 pelabur hartanah di luar sana, berjaya membeli rumah satu demi satu, kenapakah kita yang bukan pelabur ni susah sangat nak dapatkan rumah yang sesuai...ini peluang anda untuk keluar dari tempurung dan ketahui apa rahsia yang disimpan rapi kebanyakan pelabur hartanah :) 
Saya pernah hadiri, dan ilmu yg saya dapat memang berbaloi. Sebab tu saya rekemen kawan2 jika berminat, boleh consider untuk attend seminar ini. :)
Apa yang boleh anda pelajari dalam seminar ini, menurut penganjur dan juga seoarang Pelabur Hartanah Tuan Saufi Karim dan jugan Tuan Fauzul Ridzuan :

Bagaimanakah anda nak menggandakan pelaburan hartanah anda sebab stuck dengan 70% syarat pembiayaan untuk rumah ke3 dan lebih?

Berminat !!!!! Sila Klik Banner untuk mendaftar...pendaftran adalah terhad jadi Register sekarang :)